En fredagsmorgon

Det har varit några upprörande dagar som har med förskolan att göra, men jag tänker inte gå in på det. Inte just nu i alla fall. 

I onsdags var vi på möte medan farmor var här och passade barnen. Hon berättade när vi kom hem att Arvid hade somnat på soffan 18:45. Igår eftermiddags somnade han också på soffan. Han är rätt slut efter en dag på förskolan, och då går han inte ens heltid. Men roligt har han där! I förrgår hade han lekt med tjejerna i dock- och kökshörnan. De hade lekt att Arvid var bebis och haft så roligt (även Arvid alltså). När Arvid berättade själv så sa han att när tjejerna hade velat ge honom välling så smet han. :oD

Johanna är så rolig som ska kittlas. "GLLE, GLLE, GLLE" säger hon och ser så nöjd ut. :o)

Igår morse vaknade Johanna kl 05.....jag var aaaastrött så jag gav henne välling och bytte blöja och provade lägga henne igen. Det bruka sällan funka men i det fallet var det värt ett försök. Och det funkade! Hon sov till 07:15 sen!! :o) Imorse vaknade hon kl 06. Det är myyyycket bättre än kl 05, även om jag inte är jättenöjd förrän tidigast 06:30...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0