Ljuvliga mornar

Något fantastiskt har hänt. Johanna har sovit till 06:20 två dagar i rad!!! I lördags var Andreas och jag i Flatnor och tapetserade medan barnen var hos farmor och farfar på Rödön. Sen åkte vi dit för att hämta dem o äta kräftor/lasagne. Ida, Johannes och Axel var också där. Vi åkte därifrån kl 20:45 och då var barnen redan klara för natten så vi kunde lägga dem så fort vi kom hem (de somnade i bilen). Så igår morse sov Johanna till 06:20. Hurra! Andreas hade morgonpasset och jag slumrade vidare, skönt.

Samma sak imorse alltså, fast jag hörde henne några gånger från kl 05, men det var inte förrän 06:20 hon riktigt vaknade. Jippi!! Att jag missar Unga mödrar och Sjunde himlen får vara hänt! ;o)

Igår kom Erika och Gunilla på besök, det var trevligt. Sen gick vi ner på affärn trots att det regnade. Mysigt med en liten promenad i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0