Lördag förmiddag

Igår åkte vi och storhandlade på Coop Forum. Efter det åkte vi till stan och gick in på Telia för att höra om de kunde skicka in vårt modem på service eller nåt för det är så kasst; kopplar ner sig så fort man rör det minsta lilla, osv... Men där fick vi veta att vårt modem var ett riktigt gammalt modem (två år....) så han tipsade oss om att binda upp oss på nytt och då få ett nytt snabbare modem med. Så vi satsade på det. Jag lämnade även in min telefon för den krånglar; stänger av sig vid jämna mellanrum och beter sig konstigt när jag ska sms:a ibland. Vet inte vad jag gjort som får underliga mobiler hela tiden... hoppas det är sista gången jag lämnar in nu!

Jaja, efter Teliabesöket så köpte vi kinamat på Eastern. Åkte hem och åt det, mums. Andreas fixade med nya modemet, men så mycket bättre var det inte. Jaja, bättre kanske men inte så mycket bättre som han sa att det skulle bli. Suck...

Igår morse läste jag ut Harry Potter och Halvblodsprinsen. Oj oj oj... Så nu har jag börjat läsa på sista boken. Läste ur den innan jag lade mig igår så inatt har jag drömt mardrömmar om Voldemort...haha. Drömde även en mardröm att bilen blev stulen när jag var på ICA. Den blev dock återfunnen av polisen några timmar senare.

På måndag börjar allvaret igen - jag börjar jobba! :oO

Kommentarer
Postat av: Sara Stigsdotter

Hej!

Undrar om du har en liknande mobil som mig. Har lämnat in min pga samma problem. Skittelefon! Nu är det snart 4 veckor sen jag lämnade in det. Så jag väntar.

Nästa gång det blir mobilbyte, blir det inte en Sony Ericson iallafall.

Hilsen fra

Sara

2009-08-29 @ 10:42:06
Postat av: Lina

Visst hade du köpt en G502? Robin har en sån och har lämnat in den tre gånger och varit hos telia fem gånger, nu har de gjort en reklamation för att se om han kan få ut en ny telefon....



Lycka till på jobbet! Lina

2009-08-30 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0