Optikerbesök x2

Som sagt, Arvid är sig själv igen! Mycket skönt, det är ju inte speciellt roligt när de små är sjuka. Fast nu är det fullt tempo igen så man blir utmattad, haha. Fast det är bättre det än att de ska vara sjuka såklart. Vi har hälsat på mamma/momma ett par timmar på förmiddagen idag innan hon åkte till jobbet.

Igår skulle jag till optikern så jag tog med barnen till stan och de fick vara med moffa på hans jobb. Sen kom momma och löste av efter att hon slutat jobba, för moffa skulle iväg på skjutprov. Efter synundersökningen (nu kan jag finally beställa linser igen!) så träffade jag momma och barnen och vi gick en sväng på stan. Arvid fick sig ett par nya stövlar för de andra har det gått hål i. Johanna fick två bodys och ett par byxor. Tack så mycket!!

Efter stadsbesöket fick vi mat hos momma och moffa och även Arne och Maggan kom dit för att fika. Andreas träffade vi i stan en snabbis när han skulle gå tillbaka till bilen från sin synundersökning (han hade tid senare än mig) och han berättade att han skulle skaffa glasögon för att ögonen skulle få "vila" mer. Hoppas han slipper ha så mycket huvudvärk framöver nu när han får hjälp av glasögonen förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Carola

Svarar på din fråga här :) det va tänkt att ja skulle börja på måndag 17:e. Men såklart när ja ringde idag så lät de... oj va de nu du skulle börja :) Så det blir senast onsdag ja börjar. O ja har ingen aning vart ja hamnar i vilken grupp. Mest troligt inte den gamla. Men de gör inget. Vi ses snart på jobbet .)

2009-08-13 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0