Bvc-besök

Idag har vi varit på bvc för att väga och mäta Johanna. Resultatet säger att hon nu väger 8810 gram och är 70 cm lång. Trodde hon skulle ligga långt över "normalkurvan", men det var bara strax ovanför. Hon följer sin egen kurva precis som hon ska.

Idag kom jag igång med hennes mat igen, så idag har hon fått äta nån slags köttgryta till lunch och sen morotspuré till middag. Och så amning på det såklart. Fast det märktes att hon inte var lika hungrig på att amma dessa två mål.

Igår kväll vaknade hon förresten redan kl 21:30 och var otröstlig. Hon fick därför komma upp och jag ammade henne så blev hon lugn igen. Vi såg ett par tänder som kan tänkas vara boven i dramat och som ligger och lurar under tandköttet. Hon somnade dock igen kl 22:30 (och så även jag) och vaknade inte förrän kl 04 nästa gång. Skönt! Fast vid det laget hade jag varit halvvaken en stund för att invänta att hon skulle vakna, så typiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, ha, snart är hon ikapp och förbi Linn. När vi var på 1,5 års kontroll hade ju inte Linn masat sig över 10 kg riktigt än... ;-)

2009-02-19 @ 19:34:07
URL: http://canbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0