Kallt igen

Inatt har det varit en halvdålig natt igen. Hon somnade 20:15, vaknade 23, 01:30, 02:30, 05:30. Alla gånger har hon fått amma. Jag har dock varit lite i dimma så jag är inte hundra på tiderna, men jag tror att det var ungefär sådär. Jag har konstigt nog inte varit så asigt trött på natten som jag brukar, men ändå dimmig. Skumt. Imorse bajsade hon i alla fall 06:30 (hon fick komma till mig 05:30) så det var bara att kliva upp. Det är ju inte så hemskt tidigt ändå, men man vill ju gärna ligga kvar så länge som möjligt på morgonen.

Nu sover hon dock igen så jag ska passa på att slumra jag också. Arvid är på förskolan idag och har roligt. :o)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack! Jag kämpar också med gravidkilona.

Men det verkar gå bättre för dig än mig! ;)

Jag har så dålig självdiciplin...

2009-02-03 @ 19:32:46
URL: http://haggman.site24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0