Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag vann på trav!
Vad gjorde du kl 8 imorse: Vaknade av en surrande Johanna
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade i telefonen med Andreas
Det sista du sa högt: Hejdå!
Det senaste någon sa till dig: Hejdå!
Vad har du druckit idag: C-vitaminbrus, vatten och Coca Cola Zero
Vad var det senaste du åt: Pasta med köttfärssås och sallad
Vad var det senaste du köpte: En dyr napp på nätet, sista vi provar på Johanna
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt, snöigt och mulet
Godaste glassmaken: Hm....kolaglass kanske. Annars nåt med choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Sover du tungt: Nej inte nu när jag har bebis igen
Drömmer du mardrömmar: Ja igår natt drömde jag om världens största orm.
Trivs du med ditt jobb: Ja men mest jobbarkompisarna. Fast nu är jag föräldraledig, det är det bästa!
Favoritklädsel: Mysbyxor
Favoritlåt just nu: Pass
Vad ser du om du tittar till höger: Lekparken
Vad gör dig glad just nu: Viktnedgången och Johannas framgång med sömn på natten
Vad ska du göra härnäst: Gå och kissa
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Jotack bra, lite kissnödig bara
Favoritgodis: Ojdå...får nog säga lösvikt. Eller Marabouchoklad!
Kläder just nu: Mysbyxor, långärmad tröja, fleeceväst, huvtröja, tjocksockar (frusen? ja)
Sommarplaner: Fira födelsedagar och ev en bilsemester i Sverige - hoppas!
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Ingetdera, fast får jag bara vara pigg så väljer jag morgon
Vad är viktigast för dig: att alla i familjen mår bra
Är du kittlig: Ja det skulle jag påstå
Snarkar du: Nix pix!
Stjärntecken: Vågen
Äckligaste insekten: Svårt. Hade orm varit en insekt så.... men nu vet jag inte.
Stökigt eller välstädat: Välstädat, men det händer sällan
Längtar du mest efter just nu: att få gå och kissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0