Magsjuka

Där kom den...magsjukan! Arvid har spytt tre gånger inatt och en gång på morgonen. Stackarn! Det kan vara samma åkomma som han hade natten till torsdag som har tagit om igen. Bvc-sköterskan sa att det räckte om han bara hade gått förbi nån bacill så har det tagit om igen. Misstänker att han fick nåt när han var på förskolan igår, men det är ju svårt att säga såklart.

Så inatt har det inte varit nån bra natt.... Jag hade dock förstånd att lägga mig i tid igår så jag hade somnat redan innan klockan var 22 - helt otroligt! Johanna vaknade redan kl 00:30 och kunde inte somna om så hon fick äta. Vaknade nästa gång kl 04 och åt, sen vaknade hon 04:30 och kunde inte somna om så hon fick liggamma och somnade tillslut. Arvid vaknade kl 02 och hade spytt. Nästa gång han vaknade var kl 05 (tror jag) och sen kl 06 och hade spytt båda gångerna. Sen sov han ända till kl 08.

Har ringt bvc för att få lite tips och råd för jag har glömt allt från förra magsjukan. Ringde förskolan också såklart för att sjukanmäla.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken natt! Stackars er!

Krya på sig till Arvid!

2009-02-17 @ 20:23:10
URL: http://haggman.site24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0