Ny vecka - igen!

Tiden går fort!

Kommer inte ihåg om jag berättat att jag beställt en napp på nätet. Har hört många tips om att de napparna kan funka, så jag beställde en. Hämtade ut den idag. Johanna tog den inte. Fast jag har inte gett upp än, ska prova lite mer. Men på första försöket gick det alltså inte hem...

Inatt sov hon riktigt bra... Hon åt redan kl 19 igår kväll, hon var jättetrött efter babysimmet. Somnade nån gång 19.30-19.45 och vaknade inte sedan förrän kl 02!! Vaknade och åt igen kl 05, sen vaknade hon 05:30 och fick komma till mig. När klockan var strax efter 06 var hon mycket surrig och redo att starta dagen...

Arvid åkte pulka till förskolan idag, skönt att komma ut på en liten promenad. Sen var han dock ledsen när jag skulle gå. Han ville inte vara ute idag. Shit, jag kan inte komma ihåg sist när han var ledsen när man skulle lämna!! Men innan jag hade lämnat gården så hade han blivit tyst igen. Troligen beror det på att hela förra veckan så skulle de vara inne när vi kom dit, så han var säkert inställd på det igen. Johanna och jag gick sen ner till affärn och hämtade ut nappen. Kallt ute, men skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0