Nya ICA-rabatter

Idag fick vi nya rabatter från ICA. Den här gången fick vi följande...
Dumleglass 4-pack, Huggies blöjor, sylt på refill, ansjovis, salt och Bragokex.
Helt okej! Det bästa var dock Huggies eftersom det går åt en hel del.

Idag har jag gjort ugnsstekt falukorv och potatismos. Jag har blivit en riktig hejare på att göra maträtter som jag inte brukar göra i vanliga fall. Det är ju inte så svårt egentligen, men det är mest smidigt att laga det man brukar. På sista tiden har jag gjort en urgod korv Stroganoff och en otippat god köttfärslimpa. Undrar vad som kommer härnäst...

Kommentarer
Postat av: Annica

Va roligt! =) D är ju så sjukt kul att laga mat..Och särskilt när man vågar sig på nåt nytt..=)

Hoppas ni mår bra!?

Kram//A

2009-02-11 @ 21:07:52
URL: http://ankos.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag ska laga kåldolmar imorgon! DET du! :)

Kram!

2009-02-11 @ 21:21:37
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0