Semmeldagen och förlovning

Hörde att kronprinsessan ska förlova sig med Daniel och det betyder kungligt bröllop i Sverige! Det är ju så roligt!

Idag har jag och Johanna varit på föräldragrupp, det handlade om olycksfall och hälsa. Kul att se alla bebisarna igen, det är över en månad sen sist. Kände mig dock lite borta för jag är ganska trött av mig nu för tiden, trots att jag är ute på promenad varje dag. Igår somnade jag före 22 men jag är ju fortfarande uppe minst två gånger per natt för att amma så det är väl det som gör mig trött antar jag. Kanske ska vaka på soffan en halvtimme innan vi ska hämta Arvid. Johanna sover, hon missade sin vanliga sömn när vi var på öppna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0