Äppelkaka

Eftersom Arvid sov så länge imorse så har han inte varit så pigg på att lägga sig för att sova mitt på dagen idag. Fast nu har han faktiskt somnat - i soffan! Det händer typ aldrig! Bara när han är sjuk...

Annat som hänt idag är att jag har bakat en äppelkaka med hjälp av Arvid. Han var mycket intresserad och ville gärna hälla på kanel och socker på en gång...fast det skulle göras sist så han fick vänta en stund... Just nu är kakan i ugnen och jag har icke för avsikt att smaka den! Är det någon som vill smaka den så går det bra, men annars ska den in i frysen. På nåt sätt hjälper det att baka, även fast jag inte bör smaka. Konstigt. Men bra.

Nu vaknar Johanna
 och det är dags att mata lite...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Känns tryggt att du är tillbaka i det gröna! :-)

2009-01-07 @ 17:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0