Dragen tand och nyanländ tand

Idag drog jag visdomstanden, inte så roligt. Men vad som däremot är roligt är att Johanna fick sin första tand idag!!!!!! Vilken bra tajming! :o)

Försökte ta kort på Johannas nya tand, men det gick inte alls bra och det är dessutom inte så mycket att se än för den syns ju inte så mycket.

Min tanddragning idag gick rättså bra. Fast bedövningen var inte speciellt rolig (som vanligt) och så fort jag kom ut på stan igen så började det göra ont i "tandhålet". Sen dess har jag haft ont, men nu börjar det kännas lite bättre igen när jag har tagit bort tussen. Huvudvärk har jag också, men nu är det bara att vänta så borde det bli bättre.

Arvids feber är över
(peppar peppar!) men istället har han fått hosta och börjat snora. Stackarn!! Hoppas han är frisk på måndag så han kan gå på förskolan för det låter som han längtar dit när man pratar om förskolan med honom. Han skiner upp som en liten sol. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0