Fredag

♥     ♥     ♥
Grattis till Andreas och mig som firar 11 år tillsammans idag!
♥     ♥     ♥


Igår kväll somnade Johanna kl 21 av sig själv faktiskt! Jag lade henne efter att jag tyckte mig ha ammat klart och skulle bara gå på toa. Hon var alltså vaken är jag lade henne och höll på att böka på där i sängen och lät lite, men när jag kom tillbaka hade hon somnat. Hurra! Sen vaknade hon 01, 04, 06 och sen ville hon vara vaken från kl 07. Det ville inte jag så vi låg kvar i sängen och hon surrade på som hon brukar på mornarna (det är jättegulligt!), tills klockan var 08 och vi klev upp. Arvid väckte jag kl 09:15 för då tyckte jag inte han skulle sova mer. Vore ju bra om han somnade vanlig tid ikväll.

Har inte sovit så bra inatt, dels för att jag har ont i hålet där tanden satt, dels för att jag skulle sova med höjd huvudände (fick tips om det av tandläkaren), dels för att jag hostade och dels för att jag hade/har ont i ena stortån! Men jag känner mig ändå någorlunda pigg idag. Tur!

Jag har alltså också fått hosta nu, det känns som om förkylningarna avlöser varandra hela tiden. Alltid är det nån i familjen som är sjuk. Men det är väl ganska vanligt i de flesta familjer.

Nu ska vi äta lite gröt, Arvid och jag!


Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS på 11-års dagen!

2009-01-09 @ 13:06:16
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: elin

Grattis till er!

2009-01-09 @ 17:05:23
URL: http://beautifulelin.blogg.se/
Postat av: Jenny

GRATTIS! Tänk att man fått vara med från start... Dans-eran. suck Ikväll är det Jannez i Häggenås. :)

Kram!

2009-01-09 @ 19:50:13
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: Rebban

Hurra hurra hurra för Stina och Andreas igår!

2009-01-10 @ 16:10:44
Postat av: elin

Jodå, filmen var helt ok även utan dem! Fast jag hade ju hellre legat på bb med en liten sötis bredvid...

2009-01-10 @ 20:49:20
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0