Nätter...suck

Två jobbiga nätter har det varit nu. Johanna har vaknat flera flera flera gånger och inatt när hon aldrig somnade om (klockan var då 01 och hon hade varit vaken måååånga gånger redan) så gav jag upp - hon fick sova hos mig och liggamma. Då somnade hon och verkade sova skönt, jag sover dock mindre bra då. Men jag har sovit en stund nu på förmiddagen och det kändes väldigt välbehövligt!

Skulle kunna köra femminuters, men jag ooooorkar inte på natten när jag är så hiskeligt trött. Ibland funkar det en stund att köra igång speldosan, men ingen längre stund. Och napp tar hon inte... Det lär väl bli bättre, men när?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch vad jobbigt! :(

Rena tortyren att inte få sova ordentligt!

2009-01-31 @ 14:59:26
URL: http://haggman.site24.se
Postat av: elin

Har tyvärr inga goda råd att ge men en klen tröst är kamske att det ju oftast är på nätterna det känns värst och som man grämer sig för för lite sömn men när dagen sedan kommer så går det ju oftast ganska bra att leva ändå på något sätt. Hoppas för er skull att det går över snart iaf!

2009-01-31 @ 21:24:01
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0