Roligt roligt

En rolig grej från babysimmet igår var att jag kände på mina badbyxor att jag tappat i vikt! Byxorna hade blivit större och det hade även försvunnit lite på kärlekshandtagen. Roligt! Tänk vad bara några få tappade kilon kan göra mycket.

En annan grej som jag glömt skriva om som är rolig (för en jordgubbsälskare som mig) är att varje gång vi åker till Rödön och åker förbi Jordgubbslandet så säger Arvid: "Mamma köpe jordgubbar". Det är så roligt för när vi börjar närma oss stället så tittar Andreas och jag på varandra och inväntar Arvids ord. Lika roligt varje gång! :o)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh, sommar! Snart är vi där igen och det finns inte mycket som slår Rödö-gubbarna! :)

Kram och snyggt jobbat med badbrallorna, eller vad man säger. :)

2009-01-19 @ 20:10:36
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: elin

Jag tycker att du är jätteduktig som är så "sträng" med maten och att det ger resultat! Lycka till med resterande kilon!

2009-01-22 @ 20:16:50
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0