Ser fram emot lördag

Vi har något roligt att se fram emot:
Andreas och jag ska gå ut och äta på lördag! Det ska bli riktigt kul och förhoppningsvis gott. :o)

Johanna har börjat använda gåstolen mer och mer nu och det verkar vara en riktig höjdare för den unga fröken.

Idag åkte jag och Johanna till mamma och hälsade på, och tog chansen att sova lite, skönt. Jag sov igår när Johanna sov också och hade trots det inte alls några problem att somna på kvällen. Kanske beror på att jag är uppe ca tre gånger per natt för att amma och dessutom kliver upp och har hostattacker också.

Idag hade de inte varit ute på förskolan, vilket har märkts på Arvid i eftermiddag. Han hade dessutom bara sovit en timme och en kvart så han har varit övertrött ikväll. Det märks så väl när de varit inne och lekt på förmiddagen istället för att vara ute. Men det är roligt också att de får vara inne lite också, annars blir det inte så mycket innetid för Arvid eftersom han inte går så många timmar per dag.

Ikväll har jag tagit bort liggdelen i Johannas vagn. Det har jag dragit ut länge på nu....haha! Hon ska ju vara liten länge. ;o)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej vad söt unge :)

2009-01-21 @ 17:41:58
URL: http://sliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0