Sömn

Inatt har Johanna inte sovit så bra. Jag däremot har inte haft nån hostattack inatt så jag får glädjas åt det istället. Vi misstänker att det är Johannas andra tand som är på väg upp som gör att hon inte sover så bra. En av gångerna hon vaknade inatt funkade det att köra igång speldosan i alla fall. Alltid nåt! Det här med gröt på kvällen verkar förresten inte göra att hon sover längre på natten heller... fast å andra sidan äter hon ju inte så mycket gröt än så länge.

Johanna sover i spjälsängen nu, annars brukar hon sova i vagnen när hon sover på dagen men nu ligger hon alltså i spjälsängen. Det funkade med femminuters på dagen också. Trodde dock inte att hon skulle somna för hon låg och skrattade när jag kom upp andra gången, men nästa gång hade hon somnat.

Medan båda barnen nu sover har jag städat lite, och fått undan en hel del disk som vi inte har haft nån lust att stoppa i diskmaskinen - trots att den varit tom.

Fick förresten sms nyss om att min mobil är klar! Jihoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0