Tisdag idag

I söndags var vi på babysim med både Johanna och Arvid. Eller Arvid är ju inte baby, men han fick följa med ändå så han får lite vattenvana och kan börja nån simkurs senare. Jättesnällt tycker jag! Det var bara fyra bebisar och så Arvid så det var ganska lugnt. Johanna dök och åkte rutschkana och tyckte det var roligt som vanligt. :o) Arvid tyckte också det var kul, och kände igen flera av sångerna vi sjöng så han kunde sjunga med. :o)

Igår kväll somnade Johanna kl 20:30 (på stört), vaknade 23, 02, 05. Sista gången hade hon bajsat så jag bytte blöja, men sen var hon inte så jättepigg på att sova mer... Slumrade lite när hon liggammade men det var det lilla tyvärr... Hon har dock tagit igen det idag så jag hoppas hon är på banan igen.

Igår kväll gjorde jag i ordning 1 dl välling och hon sög i sig tre fjärdedelar ungefär. Grett, det tar sig! :o)

Lite bilder på våra fina barn:

Strax efter att vi tagit sista bilden så lade Arvid sitt öra mot Johannas mage och berättade sen att hon hade en lillebror i magen. Haha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, tiden går fort. Redan 7 månader. Man minns förlossningen som igår.

Så fina era barn. Gullungar

2009-01-27 @ 18:22:16
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilka glada småttingar :)

Liiiiite tidigt för johanna kan man tycka..... men men det ska börjas i tid antar jag

Kram

2009-01-27 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0