Lite update

Arvid har haft feber i flera dagar. Det började på nyårsdagen. Vi tänkte att det nog var läge att ringa sjukvårdsrådgivningen när han nu haft feber tre gånger på 7½ vecka. Därifrån kom i alla fall en massa lugnande ord. Men det är kanske bra att ringa bvc imorgon också för att höra om de har samma att säga.

Något annat värt att notera är att Andreas och jag varit på bio! Vi såg "Australia" med Nicole Kidman. Rättså bra var den, fyra av fem får den av oss. Det besöket på bion ägde rum på måndagen efter jul. Mamma vaktade barnen och jag var lite orolig att Johanna skulle kräva att få mat, men det hade gått så bra och hon var nöjd och glad som vanligt. Fick god mat i form av korv o makaroner också.

Viktnedgången fortsätter att gå bra. Ska väl ta någon slags veckovikt på torsdag igen. Shit, på torsdag ska jag till tandläkaren och dra en visdomstand! Igen. Drog två stycken för två år sen och nu är det dags igen. Hoppas det går bra och att jag inte är däckad sen. Kommer ihåg att jag blev frusen och trött förra gången. Det värsta är inte själva dragningen, utan sprutan innan och sen när bedövningen släpper. Eller när man oroar sig för att man ska börja tokblöda när man tar bort bomullstussen man fått bita på ett par timmar. Jaja, återstår att se hur det går. Jag har ju fött barn, inte mycket kan göra ondare än det... ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0