Viktcheck nr 3

Jakten på att bli av med graviditetskilona




Torsdagsvägning vecka för vecka
Vecka 1 • 72,9 kg
Vecka 2 • 70,3 kg
Vecka 3 • 69,9 kg
Vecka 4 • 69,0 kg
=                         -3,9 kg
(denna vecka          -0,9 kg)



Delmålen
Startade på 73 kg (72,9)
69,9
 • Belöning: Inget förutom att jag är under 70...
68 kg (halvvägs) • Belöning: Boka klipptid
65,5 kg • Belöning: Boka ansiktsbehandling
63 kg (MÅLET) • Belöning: Shoppa kläder


Trots att jag trodde att jag gått upp denna vecka så hade jag gått ner ändå. Det har jag nog Johanna och amningen att tacka för. Det har nämligen inte gått så bra den här veckan, jag har varit väldigt hungrig och ätit mer mat än vad jag behöver. Och ätit lite annat också. :oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0