Ännu en varm dag


Johanna har en favorithund som hon gosar och gosar och gosar...
(jag har en favoritjohanna som jag gosar och gosar och gosar...) ;o)

Bilder från idag:


Idag gick vi ner till sjön för att kolla om vi hittade nåt bra ställe att bada på eller bara sitta och svalka sig på eftersom det svalkar skönt från sjön. Var först ner på ett ställe som var rätt okej, men det kändes ändå ganska kallt i vattnet. Så där kastade vi lite stenar innan vi gick vidare. Sen kom vi till hamnviken och där var det helt okej i vattnet och det gick bra att sitta på filt där. Det fläktade riktigt skönt där. Arvid blev sugen på att bada så han badade på ett bra tag innan vi gick hemöver igen. Båda barnen slocknade efter vägen. Jordgubbar inhandlades utanför ICA. Jag brände mig, mest ryggen. Träffade Maggan utanför hennes jobb också, det var kul.

När vi hade kommit hem och fått i oss lite lunch och duschat så åkte vi till Linns tvåårskalas. Det var riktigt trevligt och gott fika fick vi. Kul att se hur fint de får till det i huset också! Linn var ett glatt födelsedagsbarn. Hon, Arvid, Alva och Klara badade och sprang omkring. Sen åkte vi hem och Arvid badade i poolen hemma. Jag gick en promenad med Johanna och när jag kom tillbaka hem igen hade Andreas också badat i poolen. Han sa att det var riktigt skönt så jag tog mod till mig och lade mig i poolen jag också och det var riktigt skönt när man väl hade kommit i.

Kommentarer
Postat av: elin

Den där hamnen den är riktigt fin den =)

2009-07-02 @ 20:11:08
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com
Postat av: Jossan

Hon heter Britt-Mari Norberg :)

2009-07-04 @ 07:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0