Fredag morgon, sista juli

Hade inte så lätt att somna igår kväll. Jag var rätt trött, men kunde inte somna. Först surfade jag på tok för länge. När jag väl gick och lade mig så skulle jag lyssna lite på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jag brukar i vanliga fall somna efter cirkus fem minuter, men den här gången hann jag lyssna riktigt länge... Skulle vilja lyssna lite nu igen (den är ju spännande) men det är inte så lätt när Johanna är på sitt surrigaste humör. ;o) Hon vaknade i alla fall kl 05:59 imorse för den som undrar.

Såg ett barnbord på Blocket igår; två stolar och ett bord för endast 100 kronor. Men det var såklart redan sålt! (buäääh!!) Jag är ute efter ett barnbord. Stolar har vi tre stycken av redan så det är inte så nödvändigt, men bord däremot. Tänkte kolla på nån loppis kanske, det borde inte vara så dyrt.

Idag ska vi till Fresks och göra mamma och pappa sällskap när de ska köpa färg, hämta ut tapter, osv... sen ska vi åka till Ramona och fika. Efter det får vi se om det blir lunch på krogstråket eller hur vi gör.

Känner mig dock ganska pigg idag, otroligt nog.

Nu fick jag sällskap av en liten Johanna som tycker det är dunderkul att klättra upp i soffan... Förstå vilken frihet det måste vara att kunna göra det alldeles själv. :o)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det går riktigt bra för Ilona att sova själv :-). Ilona lägger sig runt kl.20-20.30. Hon hade en period där hon vaknade kl.6. Men nu den senaste tiden har det varit runt kl.7. Hoppas det håller i sig :o). KRAM

2009-07-31 @ 12:47:41
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0