Sovmorgon

Idag säger vi grattis till Linn på 2-årsdagen!!! Ska bli kul att åka på kalas sen. :o)

Igår var vi hemma hela dagen förutom när jag och Johanna åkte till mamma och pappa för att hämta kött. Fast de var inte hemma så det blev en snabb visit.

Barnen badade och plaskade igår, de har så roligt i poolen.

Men shit vad tråkigt, tror inte jag har nåt mer att skriva! :oO

Jo förresten, igår kväll lade jag mig 21:30 och kollade på tv i sängen. Somnade tillslut kl 22:30 (långt mycket tidigare än de senaste kvällarna) och fick sova till 06:30 när Johanna vaknade!!! Shit vad bra det känns! Tror inte jag ska sova nåt alls nu på förmiddagen, kanske kan få nåt vettigt gjort istället.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Linn hälsar och tackar! ;-)

2009-07-02 @ 10:06:35
URL: http://canbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0