Ett energiknippe till son

Igår var vi på Rödön från lunchtid och till middagen. Var ute en hel del, det var ju rätt okej väder även fast det blåste lite kallt. Mycket bättre väder har det däremot varit idag, vi har varit ute större delen av dagen idag också. Rensat mycket i rabatter, satt plant i blomlådor, varit i lekparken, ätit lunch på altanen, osv. Arvid har varit helt vild hela dagen och vi undrar om någon stoppar i honom socker i smyg när vi inte ser... så vi har varit rätt slut idag också stundvis. Han surrar och surrar och surrar, och samtidigt är han överallt. Kanske behöver han leka av sig mer?!?! Men han har ju lekt jättemycket ute idag. Kanske blivit för mycket lek?!

Förut idag åkte vi förresten till Växtvaruhuset för att köpa en morsdagspresent till mig - en spaljé att ha nedanför altanen där man annars ser in under på en massa tråk (ogräs och grus). Köpte lite plant också men ska eventuellt åka till Sörvalla imorgon för att köpa plant till blomlådorna på altanen.

Kommentarer
Postat av: elin

Ibland önskar jag mig också en lagom liten trädgård, precis som er, så att man orkar stöka på! Här händer inget alls förutom gräsklippning då och då. Mio är också full av energi och då är det förresten ganska skönt med stor gård =)

2009-06-22 @ 19:21:46
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com
Postat av: Jenny

Shit va du är duktig med plant o grejer! Jag satt några ärtor häromdagen och det är det första gröna jag gör sedan Andreas inspirerade mig med suckulenter och kaktusar där i slutet på 90-talet. Kommer du ihåg? :)

KRAM

2009-06-23 @ 22:57:13
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0