Fortsatt soligt och fint

I lördags var vi på ExpoNorr. Arvid var bättre men vi hade med hans dagisvagn så han fick åka runt hela tiden för att han inte skulle lessna på stört. Mamma gick med oss en stund också. Byggare Bob var däremot inte så lätt att hitta, men tillslut så! Arvid ville dock inte ställa upp på kort med Byggare Bob, men han fick ju se honom i alla fall.

Arvid fick en Blixtentröja och en Blixtenballong (han skulle ha den största...). Mycket nöjd liten gosse.

I söndags var vi i Bodsjö mest hela dagen, var på Hembygdsfesten vid kyrkan, hälsade på Tomas och Linda och sen ner till bygget och fikade med mamma och pappa, Arne och Maggan.

Imorse ville båda barnen upp kl 05:05...... (inte vi) Men vi klev upp och gav dem välling, sen försökte vi få dem att somna igen och tillslut så gick det. Johanna sov till 06:50 då jag klev upp med henne. Sen somnade hon ute i vagnen kl 09 igen. Då var Arvid redan vaken och uppe, Andreas vaknade också i samma veva. Jag gick och lade mig och somnade vid 10, sov sen till 12:15! Fatta vilken semester jag har nu när Andreas är hemma och jag kan sova så mycket mer än förut!

Idag har vi varit hemma hela dagen förutom när vi gick ner på affärn på eftermiddagen. Köpte jordgubbar. Barnen har badat i barnpoolen och haft såååå kul. :o)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi var också i Bodsjö i söndags :)

Brukar ni vara där mycket?

2009-06-30 @ 08:50:58
URL: http://haggman.site24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0