En trött söndag

Är hos mamma och pappa (aka momma och moffa) nu. Andreas spelar idag, de har konsert. Arvid verkar inte kunna somna på dagen längre om man bara varit hemma, så efter att han provat men kommit på att han inte kunde somna så åkte vi hit. Och här håller han låda och jag kan slappna av lite mer. Jag har nu ägnat sista timmen till att tömma mammas kamera på kort, över 400 st var det så det tog lite tid. Vände alla korten "rätt" också och en liten stund hade jag även sällskap av Arvid som var nyfiken på vilka människor som prydde korten. :o)

Har det hänt så mycket sen sist? Jag tror inte det... I fredags var vi hemma, skulle åka och handla när Andreas kom hem från jobbet men vi gav upp för Arvid var tokspeedad efter att vi fikat bullar när mamma och pappa kom och hälsade på och fikade. Haha! Men vi for iväg och handlade igår istället efter att Andreas kommit hem från rep. Åkte till Lillänge och storhandlade på Coop och sen åkte vi in på stan och köpte med oss kinamat hem. På kvällen såg vi Robinson och gjorde även en insats i Earth Hour.

Nätterna med Johanna har varit ganska lika nu de senaste dagarna, hon har vaknat 01, 05 och 07 (och fått äta). Inatt vaknade hon 02, 05 och 07. Fast nu har vi ju ställt om klockorna så vi får se hur det går...måste försöka ställa om lite men det är väl ändå lättare nu än vad det är när man vrider tillbaka klockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0