Febertopp

Arvid har fått feber, det hela började igår. Men han verkar må bra mellan varven. Just nu är han lite smått speedad efter en dos Alvedon. Nyss ville han mysa med "Miiin lillasyster". När han höll på att gosa och krama på henne sa han: "Ååå, jag älskar dig Johanna!" :o)

Igår var jag och Arvid på en egen liten tur. Målet var att kolla på mammas och pappas avverkning och skotaren (eller vad det var för maskin) som var inne på sluttampen. När jag berättade för Arvid att vi skulle åka och kolla på den så sa han med en suck: "Jag orkar inte". Men när jag sedan berättade att det bara var han och jag som skulle åka så tände han på idén, han tyckte nog det var lite roligt att det var bara vi. Och det var roligt! Lite egentid mamma-son. :o)

Såg lodjursspår också igår hos mamma och pappa, det var lite coolt. Skulle vara coolt att se det på riktigt också, fast då vill jag nog helst vara inne.

Kommentarer
Postat av: Annica

Coolt..=) D kryllar av dom..

2009-03-20 @ 18:37:20
URL: http://ankos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0