En lördagseftermiddag

I torsdags kväll var det dags för ännu ett orienteringsäventyr! Anna var med denna gång så vi gjorde sällskap runt samma bana medan Andreas och Daniel sprang en varsin. Det gick bra, men nästa gång ska vi göra banan på kortare tid har vi bestämt. Det roligaste var nog att Andreas vann pris - en stol! Himla bra!

Igår var jag och mamma med barnen på stan. Det gick ganska bra att ha med dem båda (barnen alltså), det var bara lite krångel. Fikade på Törners gjorde vi, det var mysigt. Handlade en hel del barnkläder så jag tackar mamma för det och får se om jag lägger in bild någon dag på kläderna. Just nu är det fototorka så det vore dags...

Igår på kvällen var vi med svärmors jobb på bowlinghallen. Först var det tacobuffé (mums!) och sen dags att bowla. Det var dock så många som skulle vara med så vi blev uppdelade på olika omgångar så det blev en del väntetid så det var lite långsamt när man inte bowlade själv. Men det gick bra för mig och jag hamnade på delad tredjeplats!! Fast något pris vann jag inte för vi blev delade genom hur många poäng vi hade i andra omgångar och då räckte inte mina poäng tyvärr. Men det känns bra ändå, jag kom ju delad trea!

Idag följde vi med Andreas till flygfältet och flög lite. Vi höll dock inte på att få med oss Arvid därifrån för han var dels trött, dels hungrig och dels inte klar med sin flygning.

De två senaste nätterna:
Igår natt -
lade sig 20:00, vaknade 05:00 och krånglade till 06:10, sen sov hon till 07:20.
Inatt - lade sig ca 21:00 (efter bowlingen), vaknade 05:30 och krånglade till 06:10, sen sov hon till 08:20! :o)

Nu väntar vi på kvällens Robinsonavsnitt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0