En timmes dagssömn

Jag, Johanna och mamma har varit till stan idag. Skulle lämna tillbaka en top och även leta bikinibyxor/trosor. Gick lite klent. Trodde jag skulle få mer shoppingork efter att vi fikat (dit även pappa kom och joinade oss), men det gick klent. Tror det berodde på vädret. Vi får åka in en dag när det är solsken. Men det blev i alla fall ett par bikinitrosor. Tur det, för mina andra har fullkomligt rasat sönder i tyget.

Idag bestämde vi att Arvid skulle sova endast en timme på förskolan. I vanliga fall får han sova tills han själv vaknar eller jag hämtar honom, men igår var han inte så trött som vi ville på kvällen så vi får se hur det blir ikväll då. Annars får han kanske sluta sova på förskolan. Hjälp vad stor han blir då!!


Kommentarer
Postat av: elin

Men så mycket mer praktiskt! Att inte behöva dela in dagen i "före" och "efter" sovningen!

2009-05-12 @ 21:18:10
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0