Krångelmaja...

Inatt var ingen bra natt... Hon vaknade redan kl 03:20 och sen krånglade hon vidare... När det hade gått en timme gick jag ner och lade mig och Andreas tog över, ifall det är så att jag luktar mat, mat och åter mat. Sen tog det en halvtimme innan hon somnade och sen sov hon till 07:40! Så ingen mat på hela natten med andra ord, så nu är väl hoppet att vi ska fortsätta på den visan - att hon inte ska amma alls på hela natten. Heja oss! Så egentligen var det väl en bra natt om man ser till att hon inte åt nåt på hela natten, men trist att hon skulle protestera såklart. ;o)

Igår var vi hos mommo och fikade och stökade lite, mamma och jag och Johanna. Det var trevligt.

Jag var iväg med Arvid och Johanna till Apoteket och ner till affärn idag, det blåste kallt men var en rätt trevlig tur i övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0