Norge i massor

Grattis till Norge som både har nationaldag, vunnit Eurovision Song Contest och dessutom har lånat min karl över helgen!

Igår somnade jag inte förän 22:45 även fast jag tyckte jag gick och lade mig tidigt, men jag hade iofs duschat och surfat efter Robinson så tiden rann iväg. Robinson ja, rätt tråkigt avsnitt men det är ju såklart bra ändå. Heja Blomman!!

Johanna vaknade inte förrän kl 06 imorse, men sen gick det inte att få henne att somna om tyvärr. Arvid vaknade också kl 06 så efter en halvtimmes försök så gav jag upp och vi klev upp allihop.

Jag är hostig och kraxig och snorig, Johanna likaså. Hon hostar ibland så hon är nära att spy, stackarn! Men vi är i alla fall glada att det är finväder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0