Tisdag 5/5

Robinsondags var det i lördags kväll. Shit alltså, jag tänker nog på Robinson varje dag! Är det inte lite sjukt att ett tv-program kan göra såna intryck och väcka såna känslor?! Skönt till tusen att Christian åkte ut i alla fall och på det sätt han åkte ut - fast bäst hade väl varit om han åkt ut i örådet förra veckan, men men... Frågan alla ställer sig nu är; vad gjorde Raffe på örådet?!?! Andreas och jag tror mest på att han satt där för att förbrylla för de andra deltagarna. Fast vem vet...

Vi hade planer på att åka till Nälden på dansgala i lördags, men ändrade oss. Satte hemma och kollade på Robinson istället. Vi har nu en ny plan - att ta sikte på någon sommardans på Sandviken eller Aspåsnäset.

I söndags var en slappdag
vad jag kan minnas. Det var rätt kallt ute, men soligt ändå. Andreas körde gräsklipparen och Arvid gick efter med sin. Jag sov ett par timmar på förmiddagen, skönt!

Igår gick vi (jag o Johanna) en promenad sen vi hade lämnat Arvid. Efter det åkte vi till jobbet och lunchade med Rebban, Ramona och Mia. Rebban var på studiebesök eftersom det var så längesen hon varit där (ända sen hon slutade). Det var trevligt. Det har hänt nåt nytt varje gång man är där nu, och en massa ansikten jag inte sett förut...

Idag gick vi promenad igen efter att vi lämnat Arvid, den här gången var det dock lite regn. Handlade lite innan vi gick hem igen. Åkte sen till Ida och Axel och var där tills vi skulle hämta Arvid igen. En mycket bra dag.

Johannas nätter är helt okej nu igen;
Igår natt vaknade hon 04:30 och fick äta, sen sov hon till 07:30!!!!!!!! Inatt vaknade hon kl 05 och fick äta, sen sov hon till 06:30. Lovely!! Jag sover dock inte så bra, men inatt hoppas jag kunna sova som en prinsessa.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Förstår att det händer mycket på jobbet... Ligger det kvar i Lugnvik förresten?

Skämt å sido, snart är jag där igen. En och en halv vecka kvar bara.

Kram

2009-05-05 @ 21:07:30
Postat av: erika

sommardaaaaaans!

2009-05-08 @ 07:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0