Egentid

Jag sitter och väntar på att familjen ska komma hem från Rödön så ska vi äta middag. Ska bli gott. Jag har haft lite egentid från lunch och tills nu (eller jag har ju fortfarande...tills de kommer hem...) och det har varit toppen! Har städat lite, lagat mat, varit på affärn, fixat lite i största allmänhet. Toppen!

Igår kväll spelade Andreas och jag Settlers, kul! Jag vann dessutom så det var extra kul, det var längesen jag vann i det spelet känns det som. Sen såg vi den där nya serien "Mordet" på SVTPlay. Inatt var Andreas upp flera gånger med Arvid som hade feber och var törstig många gånger. Andreas fick sovmorgon imorse och jag har otroligt nog känt mig ganska pigg idag. Kanske för att jag har haft det så lungt efter lunch. ;o)

Snart är det advent och jag fasar för att grannarna snart kommer att sätta upp stjärnor och adventsljusstakar...det finns en del på området som är snabba...typ två veckor INNAN! :oO

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack :o)

Vi målar våra väggar. Tycker det är lättare att göra om, sen när man tröttnar på det eller man vill ha något annorlunda. Vet ju inte om Ilona vill ha ett rosa rum sen när hon är tonåring :o).



Ilona tyckte det var super spännande i sitt nya rum, hon fick vara med och sortera leksakerna. Jag tror hon sover gott där inne nu :o).

KRAM

2009-11-07 @ 20:53:21
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0