Fortsätter fånga november

Sådär ja, nu sitter jag här en stund...

Onsdag - Då var Andreas och jag på konsert med dans, sång och musik i Stora Kyrkan. Några jobbarkompisar var med, och några andra jobbarkompisar fanns i publiken. Fullsatt såg det ut att vara, kul!

Fredag - Jobbade lite längre än jag hade trott, men tillslut kunde jag åka hemöver. På vägen stannade jag på Coop dit även Andreas och barnen hade åkt så vi kunde handla tillsammans. Köpte middag på thaivagnen i Brunflo, gött! På kvällen var det dags för en av mina födelsedagspresenter; hyrvideofilmskväll med snacks. Mycket mysigt hade vi. Hyrde över tv:n och det blev "Marley och jag". Mycket tårar blev det.

Lördag - klev upp med Johanna. Vi hade lite kvalitetstid och mös i soffan till Bolibompa. (Johanna har förresten lärt sig säga "Bompa" nu...) På förmiddagen åkte A och a till flygfältet och flög lite. Johanna sov och jag somnade jag med. Sen kom Ulf, Johanna och barnen hit. Jättekul! Arvid och Tone hade t.ex en dockteaterföreställning för oss. På kvällen såg vi Robinson - äntligen har det dragit igång igen. :o)

Söndag - jag hade sovmorgon och sov ända till kl 10:10!! Vi åkte ut med Johanna till Rödön och sen åkte vi med Arvid till stan på bio och såg Lilla spöket Laban. Vi hade jättemysigt!! Arvid satt där och kollade på filmen och knaprade popcorn ur sin lilla mugg. Han verkade tycka att det var en mycket bra överraskning vi tagit med honom på. Fikade på Rödön när vi hämtade Johanna och sen åkte vi hem igen. Momma o moffa kom hit och hälsade på och sen fick jag för mig att fortsätta städa i arbetsrummet.

Den här helgen fångade vi också bra! :o)

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en mysig helg =)

Ja äntligen har Robinson börjat och man kommer att ha något att "irritera" sig på flera veckor framöver!! jippiii

Kram.

2009-11-23 @ 23:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0