Då var man 29

Vad är det för en dag, vad är det för en dag...? Det är min födelsedag!! Endast ett år kvar till 30 men det känns luuuugnt, fyller ju så sent på året så det är många som är före mig i min årskull. ;o)

Det har varit en toppenbra födelsedag. På morgonen fick jag fika på säng, mysigt med god frukost och två teckningar som Arvid gjort. Andreas överraskade med supergoda krämbullar som han själv hade gjort. Det blev fuuuullt med socker i min säng (Johanna och Arvid åt också krämbulle.....) men när jag kom hem hade älsklingen bytt sängkläder!! TACK!!!!!

På jobbet möttes jag av ett gäng postitlappar och många gratulationer. Av mina fikakompisar fick jag en korg full med clementiner och en stor chokladkaka Marabou Digestive. Mums! Jag har fått många gratulationer per mail, per sms och IRL, mycket trevligt! Jag slutade för dagen strax efter kl 15, då åkte jag hem och möttes av ytterligare gratulationer från sambo och barn. Vi städade lite och sen åkte vi ner på Sibylla och åt middag, mums.

När vi kom hem fixade vi i ordning lite kaffe innan folket rullade in. Det var en mycket trevlig födelsedag. Jag fick många bra presenter: TVÅ shoppingrundor på stan, strumpor, "pluppar" till hörlurarna, en hyrvideokväll med snacks, teckningar, pengar, Trisslotter, choklad, clementiner, mer choklad och två blombuketter. Tack allihop!!

Nu är jag tröttare än få och ska gå och lägga mig...med förhoppning om att jag kan somna... Johanna var lite svårsövd ikväll eftersom hon hade sig så sent (två timmar senare än vanligt!) men när Andreas strök henne över ryggen så somnade hon gott. Arvid somnade ganska på en gång (förutom att han klev upp en gång för att han hade ont i läppen) efter att ha lekt och haft kul med Martin och Tone.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Låter som du hade en utmärkt födelsedag!

Grattis i efterskott!

2009-10-21 @ 18:49:03
URL: http://haggman.site24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0