Lite bilder och snö

Nu snöar det! Jag hade sovmorgon igår och idag är det Andreas tur så jag klev upp efter att Arvid kommit in och berättat att det regnat på deras fönster. Då såg jag att det även hade snöat.


Shit, den här nya internetuppkopplingen upphör inte att förvåna... Det går superfort (någorlunda iaf...) att ladda upp kort så jag sitter och väntar länge medan den tydligen varit klar en stund redan...

Det finns en rad roliga bilder från när Andreas och barnen var på öppna förskolan och målade i måndags...



...och så här såg Johanna ut när jag kom hem från jobbet:
:o)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga bilder på konstnärerna :o).

2009-10-04 @ 21:52:35
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0