Fredag igen

Igår kom förskolefotona! Tjoho! Arvid såg väldigt busig ut på porträttfotot. På gruppfotot såg han mest less ut. Men söt såklart! :o)

Andreas är på spelning och jag ska ikväll kolla på tv har jag tänkt. Blir nog popcorn och levande ljus för att mysa till det. Tippar på att jag däckar strax efter 21...

Just nu leker Arvid och Johanna med minihusbilen. Jag har dock förklarat att när äggklockan ringer så är det dags att ta på pyjamas. Får hoppas det går hem. Nu luktar det dock bajs och jag misstänker en ung liten dam... Förmodligen blir det hon som får börja pyjamaspåkläningen...

Arvid är så duktig på att gå på toaletten nu! Det händer olyckor ibland, men det är så sällan så det knappt räknas. Det är så roligt! Hoppas det kommer att märkas på kontot också i och med att det blir färre blöjor att inhandla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0