Gamla kameran

Vår stackars kamera mår inte så bra. Den är dock ganska gammal, tror vi köpte den 2001. Kommer ihåg att vi var på Onoff i Uppsala och Andreas var intresserad av att vi skulle köpa en digitalkamera men jag tyckte det var en sån där nymodighet som förmodligen inte skulle hålla så länge och att det var bättre med en vanlig kamera. Tänk så fel man kan ha! Tur att vi köpte den! Jaja, får se hur vi gör då - om vi ska köpa en ny eller om vi får till den. Det är nåt vajsing så det blir error och inga kort man tagit går att rädda. Detta händer inte alltid, men ibland. Lite för riskabelt känns det som.

Det gick bra med äggklockan igår. När den ringde frågade jag vem som skulle ta på pyjamas först, och Arvid svarade att det var han. Så då gällde det att passa på. Allt gick mycket smidigt. När de sedan hade lagt sig så var Arvid vaken en stund och läste för Johanna, han sjöng en del också. Men Johanna somnade ifrån det och Arvid somnade sedan han också. Jag hade ju planer på popcorn och tv, men det slutade med att jag slösurfade halva kvällen istället. Vid 21 gick jag upp och duschade vaaaarmt för jag var så frusen, sen lade jag mig och kollade på Cirkus Möller och när Nyheterna började somnade jag. Så några popcorn blev det inte, får se om det blir ikväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0