Mera shopping


Nu har jag äntligen tagit kort på korten...

Vår fining Arvid 2007-2008-2009

Inatt sov jag inte så bra, hade ont i magen väldigt mycket. Så idag har jag inte varit så pigg, men det har ändå gått över förväntan. Förmodligen pga att det snart är helg. Fast jag måste ändå poängtera att jag trivs väldigt bra på jobbet och det är fortfarande roligt.

Igår var jag ju på Lindex... Idag var jag där igen. Jag hade 25% på ett helt köp även idag (hade det igår också). Ida följde med och gjorde mig sällskap och handlade hon också. Idag blev det lite mer; en mjukisdress, pyjamas och två bodys till Johanna. En pyjamas, skjorta och mjukisbyxor till Arvid.

Bilder på två dagars shopping



Igår kväll när vi lade oss hittade vi båda barnen sovandes såhär. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0