Vilken show!

Mäktigt!!! Igår var vi på bio och såg Michael Jacksons dokumentär "This is it". Sååå himla bra var den!! Vilken fantastisk show!! Jag saknar egentligen ord.... Vilken kondis han hade och vilka moves han besatt. Mycket bra dansare bakom också, plus kör och musiker. Man blir bara oerhört imponerad helt enkelt. Det var klokt att se den på bio för att få lite mer stämning.

Igår var Sofia hemma och VAB:ade så jag hade eget ansvar för vårt jobb på jobbet. Men det gick mycket bra, även fast det var lite mindre underhållning. Efter jobbet hämtade jag Andreas hemma och så åkte vi till mamma och pappa för barnen hade varit där under dagen så Andreas kunde plugga. Fick mat där innan vi åkte in på bion. Gjorde ett stopp på Coop Forum för att handla, bland annat biogodis.

Idag är det min gå-upp-med-barnen-morgon så jag och Johanna är vakna. Stora A och lilla a sover, men jag gissar att lilla a snart kommer att vakna.

Trist att det inte kommer någon tidning idag eftersom det är Allhelgonaafton. Men jag ska sätta igång radion och lyssna på Ring så spelar vi i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0