En liten tillbakablick

Vi har lånat internet så jag kan blogga lite.

Den här helgen har vi inte varit hemma så mycket känns det som. Igår förmiddags åkte vi först in på stan för lite ärenden innan vi åkte ut till Rödön vid lunchtid. På kvällen var det middag på sockenstugan för att fira Andreas farmor som fyller 100 år på tisdag. Mycket släkt och god mat. Arvid och Johanna verkade tycka att det var jätteroligt också. Det fanns en massa tremänningar att leka med. :o)

Det blev en sen kväll och Arvid lade sig närmare 23 (sov till 09:30 imorse!), Johanna strax innan. Johanna sov lite i vagnen i sockenstugan också, från 22-tiden tror jag. Själv lade jag mig strax efter 00 och är glad att jag lade mig före de flesta, för Johanna ville upp vanlig tid imorse och det var "min morgon"..... Men sen lade sig hon och jag vid kl 10 och sov 1½ timme, skönt. Sen var det lunch och tårtkalas och mer släkt.

Vi skulle egentligen på Alexanders 2-årskalas idag men vi var splittrade och ville vara på båda ställena. Vi bestämde oss tillslut för att åka till Alexander en annan dag, den långväga släkten träffar man inte så ofta i vanliga fall. Arvid har varit jättetrött idag men ändå hållt ångan uppe, vi hoppas att han snart ska somna för natten. Han skulle bara läsa lite först... ;o)

Själv tänker jag lägga mig i sängen och kolla på Ensam mamma söker, sen förhoppningsvis somna.

Vad mer har hänt sen sist...? I torsdags var mamma och jag på stan för lite shopping. Tack för det!!

Kändisdjungeln är slut, Karl Petter vann. Vi hejade på Jannike på slutet (Kennet blev ju utslagen, tyvärr) men såg på nätet idag att hon inte vann... vi missade finalen igår och idag missade vi även reprisen.

I fredags lunchade jag och Ramona med Rebban på Pause, trevligt. Träffade även Elin, Mattias och pojkarna - kul att se dem! Vi har haft ganska lite att göra på jobbet den här veckan, ganska tråkigt tyvärr men det är ju inte kul att stressa heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0