Hösten är härlig

Grattis Carolina, Lars och Linn till lillebror! (idag) 

Grattis pappa i efterskott på födelsedagen! (i torsdags) Samma dag skulle Mathias ha fyllt 30 år, så grattis till honom på födelsedagen också! :o)

Ikväll blir det mys framför tv:n, ska se Här är ditt liv och hoppas det är nån rolig gäst. Igår hade jag planer på att se Doobidoo kl 20 och spela in Idol samtidigt (för att se inspelningen kl 21..) men jag och barnen var hos mamma och pappa och fick middag och fika (Arne o Maggan kom också och fikade) så allt drog ut på tiden och jag satte mig framför tv:n kl 20:25... Attans!

Idag har Andreas varit på rep inför spelningen ikväll, så jag och barnen har varit ensamma. Hade glömt bort allt vad rutiner heter och vad man egentligen gör på morgonen när Johanna druckit upp sin välling. Men minnet kröp sig nära ganska på en gång. Det är så snälla barn vi har!

Vi har varit på promenad ner till affärn idag. Ståbrädan gick sönder på affärn, men Arvid gick duktigt hela vägen. Fast efter en stund sa han att han ville åka bil istället för att gå... ;o) Vi träffade mamma på affärn också, hon hade precis handlat och såg oss inne på affärn när hon var på väg ut. Så hon gick ett varv till med oss medan vi handlade.

Det är så skön luft ute! Hösten är nog min favoritårstid! Och nu börjar det bli sådär härligt vackert ute med alla färger, jag får så ont i kroppen när jag ser det. (fast på ett bra sätt!)


Från en promenad 22 september 2008


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack tack!! ;-)

2009-09-13 @ 08:31:57
URL: http://canbar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, hösten är riktigt mysig :) Trist bara att vi fick så lite sommar. Känns som att hösten kom lite för tidigt bara.

Mysig bild dessutom :)

2009-09-13 @ 19:24:12
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0