Internet off

Vi är utan internet i flera dagar nu (över en vecka!) så nu är vi hos mina föräldrar och betalar lite räkningar. Och hämtar barnen, för de sov över här från igår. Andreas och jag har njutit av att vara lite barnlediga. Varit på stan, mestadels på Telia, plockat bär, fikat på Wedan, besökt ICA Maxi, kollat på film (Män som hatar kvinnor) och ätit god mat framför tv:n (det har inte hänt sen barnen föddes - att vi ätit framför tv:n alltså!).

Idag har vi orienterat, allt gick mycket bra och jag sprang mer än jag trodde jag skulle göra. Jihooo!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Så härligt med lite egentid tillsammans, det behöver man ibland! :)

2009-09-20 @ 12:18:37
URL: http://haggman.site24.se
Postat av: elin

Oj, jag surfade in på öp och hittade hela familjen din! Vad knasigt att de inte har staket, klart att det är bra om barnen förstår det ändå men för vilket pris?!Om bilarna inte håller 30 eller om det finns "fula gubbar"...

Vi ska förresten se flickan som lekte med elden på onsdag.

2009-09-21 @ 21:06:28
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0