2 januari 2010...20100102

Så var det ett nytt år då. 2010! Shit, hur hamnade vi här?! Det gick fort...

På nyårsafton kom Maggan och Åke och barnen hit, vi hade en jättebra dag med massa bus och lek och god mat. Får återkomma med kort på maten sen för jag ids inte lägga in dem nu. De åkte hem vid 20-tiden, sen kollade Andreas och jag på tv och jag somnade såklart.... blev väckt 23:30 och då var det bara en halvtimme kvar av året alltså. Vi firade tolvslaget med ProViva-shots (Andreas) och Coca Cola (jag). Andreas mår inte så bra i magen, därav ProVivan... Han är fortfarande inte bra, har någon slags maginfluensa troligen. Just nu ligger han och Johanna och sover, och om han mår okej när han vaknar så kanske vi åker och köper ny kamera. Hoppas!!

Nu ska Arvid och jag spela Steka Ägg.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter som att jag & Andreas har åkt på samma sak. Jag vaknade 04.00 i morse av magkramper som har fortsatt hela dagen. Jag lever på Proviva idag och känner mig totalt yrkeslös. Huvva.

Vi hade också en mysig nyårsafton. Jag ska blogga...lite längre fram. Nu är det liggandes i soffan som gäller.

KRAM

2010-01-02 @ 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0