George Clooney är här!

Sjukdomarna är över, barnen är tillbaka på förskolan och jag jobbar igen. Skönt. Det har nu passerat två dagar av vanlig vardag som de inte blivit sjuka. Tjoho!

I lördags var vi på Victors dop. Det var trevligt och barnen hade också kul som fick leka av sig lite. På hemvägen köpte vi en Harry Boy och speladet inspirerade mig till att även köpa en Lördagspåse och ett separat Lotto också. Dessvärre gav det inga större vinster.... endast 12 kr vann jag på Stryktipset. Men det är ju alltid nåt! V75 var spännande, vi hade fyra rätt i rad men sen sprack det.... På kvällen blev det Robinson såklart! Heja Mats! Det här kommer att bli en rolig vecka framöver med Robinson tre dagar! Onsdag, torsdag och lördag - vilken vecka!

I söndags åkte vi till Storsjöbadet och hade roligt. Barnen hade jättekul och var väldigt nöjda över besöket där. På vägen hem köpte vi med oss kinamat. Gött!

Igår åkte jag till mamma och pappa efter jobbet och fick mat. Barnen var också där för Andreas var i stan för att uträtta lite ärenden. Barnen stannade kvar och väntade på Andreas medan jag åkte till Gunilla för att fika och fira hennes födelsedag som inträffade förra veckan. När jag kom hem igen kollade vi på Filmgalan.

Igår kväll landade George Clooney i Östersund! Det här är mycket coolt tycker jag. Han ska spela in en film där öppningsscenen utspelar sig i Singjön strax utanför Brunflo. Coolt värre!! Han är alltså inte många kilometer härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0