Vasaloppssöndag

Lade in bilder från kameran idag och insåg att det fanns en del att lägga in på bloggen... Tog kort på shoppingen från igår också.
 Lite mys ute.


 
Andreas hittade Johanna i köket...hon hade hittat glasyren till snoddaskaka... Hyfsat oskyldig! ;o)



Johanna har fått en söt liten (mycket liten) fläta


Två kort på Arvid som fredagsfin


Johanna har somnat på mig, vilket guldkorn!


Johanna leker i väntrummet på barnmottagningen


Gårdagens inköp i Sundsvall. Köpte ritblock, kritor och ett dinosaurieägg också, men det fastnade inte på bild. Förmodligen är det inte så svårt att gissa vem som ska ha vad (på de två sista bilderna)... Hoppas att skorna passar, kunde ju inte prova eftersom barnen inte var med. Men annars får vi hoppas att andra storlekar finns i stan för det var på DinSko.


Melodifestivalen igår blev ju sådär... Det var ändå bra bidrag som gick vidare, men inte lika bra som Pauline! Det är många väldigt bra bidrag till lördagens final, jag vet inte riktigt vilken jag hejar på mest. Men Salem al Fakir och Andreas Johnson håller jag nog mest på. Får ge det några dagar till, de lär ju spelas på radion massor den kommande veckan...

Igår somnade jag framför tv:n strax före kl 22. Började kolla på World Trade Center fastän jag sett den förut. Men Nyheterna pajar ju hela njutningen av att se en film på tv4 så jag somnade såklart. Vaknade 23:30 och då var det dags att gå och lägga sig på riktigt. Somnade på tre röda igen. Imorse vaknade jag 08:45 - utvilad och pigg! :o) Andreas klev upp kl 06, han kunde inte somna om... attans!

Det lutar åt att vi hämtar barnen i eftermiddag så hinner vi på gå promenad själva först. Det var längesen det var bara Andreas och jag ensamma på promenad! Måste se hur det går i Vasaloppet först bara...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken snygg fredagskille!! Sen gillar jag den söta jeansklänningen som Johanna har - det är så himla sött med jeansklänningar.



Den lilla flätan var också himla gullig. Hur växer Johannas hår? Jag tycker Alberts hår växer så ojämnt och sakta.



I morgon får jag sällskap av dig på jobbet men sedan blir det tomt igen.

KRAM

2010-03-08 @ 23:00:15
Postat av: Rebban

Åh vilken snygg jacka Arvid fick! En sån vill jag ha också!!

2010-03-09 @ 17:50:43
Postat av: sara

Men oj, vad är det/har det varit med hennes hjärta?



Gullig fläta :D

2010-03-21 @ 17:43:37
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: elin

Haha, jag såg din kommentar idag - fast man kan tycka att jag bloggar så mycket! Ja det var en trevlig titt, fast det hade ju varit ännu trevligare om det blivit mer än så! Vad var det för bil du hade förresten?

2010-03-23 @ 12:21:06
URL: http://elintyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0