En trevlig dag

Idag har det varit en mycket bra dag. Det började med att Arvid sov bra inatt, han somnade vid 22-tiden (visserligen efter en relativt lång 5-minuters, men ändock!) och åt 04 och 07, sov till 09 innan han ville upp för dagen. Jag ringde bvc och pratade om den nya gröten som vi köpte. Jag tyckte den smakade så mycket socker, men han blir förhoppningsvis inte sockerberoende av det...

Sen pysslade vi på lite här innan vi åkte på turné till ÖB, Rusta, Barnens Hus och Coop. Sen åkte vi hem och efter en stund kom ett par kompisar från Uppsala och hälsade på. De ska flytta upp hit i sommar, det ska bli så kul! Maggan är från Rätan så hon har rötterna här. Och så har de en son som är 1½ som är ett busfrö utan dess like. Han sprang runt och härjade hela dagen så vi blev alldeles slut. Haha! Sen kom Dan och Hanna och hälsade på också, det blev en massa surr och kortspel. Farbror Daniel kom förbi också för att hämta lite grejer.

Arvid har somnat inte mindre än 3 (tre!) gånger idag utan att skrika! Hurra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hello! Kul att se er på stan idag! Tror att jag förstår vårt teckenspråk :D Men hoppas att du inte svarat på mitt mail, för jag har inte fått något. Visst var det knas förut när du skulle maila mig har jag för mig... *suck* Nåja, det visar sig. Stor kram!

2006-12-29 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0