Long time...

Längesen jag skrev nu... Och inte har jag tid att skriva nu heller egentligen. Jag satte mig precis för att göra i ordning häftena som ska vara i kyrkan på dopet imorgon men var tvungen att kolla om det hänt nåt här.

Här har det väl inte hänt så mycket mer än att Arvid fick vaccin igår så inatt hade han feber och kunde inte sova, stackarn!! Så nu är nog femminuters lite pajat eftersom jag plockade upp honom inatt och han fick sova i storsängen, osv. Så nu ligger han och skriker för fullt...usch!

Ska sätta igång med häftena nu. De är klara egentligen, men ska justeras lite och skrivas ut, klippas isär, osv. Många bäckar små...sen är man helt slut. :oD

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0