Upp i rymden

Tjejkvällen var mycket trevlig, men lite besvikna blev vi på pysslet...haha! Tre av oss hade "hjärttomtar" från Panduro. Vi trodde det i princip bara var att montera ihop, men det var lite klurigare än så, tid tog det och limmet fastnade överallt, osv. Men det gick bra ändå och det blev många skratt. Filmen var inte så bra tyvärr, men resten var tipptopp! :o)

Igår var vi på Jamtli igen. Den här gången var Andreas och mamma med. Drack glögg och myste. Sen åkte vi till svärisarna och åt innan vi åkte hem för att mata Arvid och lägga honom för natten. Jag somnade i soffan framför Harry Potter och lade mig när Andreas väckte mig nån gång vid midnatt. Inatt väckte han mig igen för då skulle Fuglesang ta sig en tur upp till rymden. Så vi såg det och somnade sen igen.

Hyfsat mäktigt att se Discovery åka iväg! Jäkligt coolt och fascinerande att det över huvud taget går att åka upp rymden!

Arvid ville ha mat kl 04 inatt och sen kl 08, sen fick jag sova till 09 och såg julkalendern. Nu har Andreas åkt för att spela och jag ska röja lite här. Min städning för ett par veckor sen verkar vara förgäves...

Vad säger man.... Fd Brunflospelaren Larionov har spelat igen. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0